Zwroty i reklamacje
Procedura Zwrotu Towarów
W związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży

Krok 1
Wypełnij formularz zwrotu* dostępny tutaj i dołącz go do paczki wraz z odsyłanym produktem. Pamiętaj, że zarówno produkt jak i opakowanie nie mogą posiadać uszkodzeń.
* Brak dołączonego formularza uniemożliwi nam przeprowadzenie procedury zwrotu!

Krok 2
Wyślij e-mail na adres: meow@meowbaby.eu, w którym poinformujesz nas o nadaniu zwrotu*, przekażesz numer etykiety zwrotnej oraz link do strony śledzenia paczki.
* Przesyłkę zwrotną nadajesz za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika i na swój koszt.

Krok 3
W przypadku przyjęcia zwrotu zwrócimy Ci środki (w tym koszty dostarczenia do Ciebie zamówionych produktów) w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży.*
*Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu należności do momentu otrzymania od Ciebie zwracanego produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące procedury odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie Sklepu.
Procedura Reklamacyjna

Krok 1
Wyślij na nasz adres email: meow@meowbaby.eu, w którym poinformujesz nas o zaistniałej wadzie produktu. Warunkiem koniecznym dla rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest przesłanie dokładnego opisu wady oraz zdjęć defektów. Dodatkowo:
- Wypełnij formularz zwrotu, jeśli reklamacja wymaga odesłania produktu.
- Podaj numer zamówienia i numer rachunku bankowego do zwrotu środków, jeśli reklamacja nie wymaga odesłania produktu.

Krok 2
W ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości poinformujemy Ciebie o wyniku rozpatrzenia reklamacji. Jeśli zostanie ona przyjęta i konieczne będzie odesłanie produktu, prześlemy Ci drogą mailową etykietę zwrotną.

Krok 3
W zależności od rozstrzygnięcia reklamacji:
- wymiana towaru,
- zwrot środków,
- obniżenie ceny,
- usunięcie wady
nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania paczki lub od rozpatrzenia reklamacji.
Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej znajdziesz w Regulaminie Sklepu.